Uscator de maini OPTIMA din inox lucios actionare cu senzor Mediclinics

Uscator de maini OPTIMA actionare cu senzor GARANTIE: 5 ANI ! Economic Fiabil Design & Igiena Superioara. Material: inox lucios Actionarea electronica automata cu senzor asigura un plus de igiena (practic nu se atinge uscatorul!). Sistemul inovator de propulsare a aerului genereaza un jet bine balansat intre viteza si caldura uscarea mainilor fiind placuta si rapida. Antivandalism. Este utilizat cu succes in zone cu trafic mediu. Nivel de zgomot 57dB T..

Catre Magazin

SKU: 731 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Uscator de maini OPTIMA din inox lucios actionare cu senzor Mediclinics

Uscator de maini OPTIMA actionare cu senzor GARANTIE: 5 ANI ! Economic Fiabil Design & Igiena Superioara. Material: inox lucios Actionarea electronica automata cu senzor asigura un plus de igiena (practic nu se atinge uscatorul!). Sistemul inovator de propulsare a aerului genereaza un jet bine balansat intre viteza si caldura uscarea mainilor fiind placuta si rapida. Antivandalism. Este utilizat cu succes in zone cu trafic mediu. Nivel de zgomot 57dB T..

Uscator de maini OPTIMA din inox lucios actionare cu senzor Mediclinics la reducere online

Livrare:

1. Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre CLIENT in formularul de comanda.

2. Prin curierat, in termen de 1-3 zile lucratoare de la sosirea marfii in depozitul Vanzatorului si daca s-a efectuat plata conform conditiilor de mai sus.

3. Livrarea se face in functie de localitatea livrarii, in functie de greutatea si dimensiune, cu una din urmatoarele firme de curierat cu, care avem contract: Urgent Cargus, DPD, Fan Curier sau Sameday.

4. Costul transportului este de 17 RON fara TVA pentru comenzile sub 175 RON fara TVA, iar pentru comenzile peste 175 RON fara TVA transportul este gratuit. Comanda minima este de 80 RON fara TVA.

5. Acolo unde se specifica faptul ca produsele sunt in stoc, termenul de livrare este de maximum 1-3 zile lucratoare de la la data achitarii marfii (in afara de cazul in care se solicita achitare prin ramburs).

6. Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile calendaristice.

7. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.

8. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. SC Sanito Distribution SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

 

* Transportul este gratuit pentru Bucuresti si judetul Ilfov, indiferent de greutatea comenzii.

** Pentru comenzile din afara Bucurestiului si Judetului Ilfov, livrarea este gratuita pentru toate comenzile care au o greutate mai mica de 50 kg.

*** Pentru comenzile cu o greutate mai mare de 50 de kg, livrarea este gratuita pentru primele 50 kg, iar peste 50 kg costul transportului va fi de 1.0 lei fara TVA/kg, cost calculat pentru fiecare kg suplimentar peste 50 kg din comanda.

Plata:

Modalitati de plata – pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului:

Plata cu numerar – se face in lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curier, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. Modalitatea de plata cu numerar la livrare nu este disponibila pentru comenzi online a caror valoare cu TVA este mai mare de 5000 Lei pentru persoane juridice.
Ordin de plata – Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SANITO DISTRIBUTION SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul societatii in baza proformei emise.
Plata cu cardul – Magazinul online foloseste pentru tranzactiile online serviciile mobilpay.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision. Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca SC Sanito Distribution. Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/. În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora.

Dreptul la Retur:

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Disclaimer:

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile pe acest site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Soluționarea online a litigiilor